Τρόποι Πληρωμής

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

  • Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές και προϊοντικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο “Προσθήκη στο καλάθι” δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό ‘καλάθι αγορών’ σας. Όταν ολοκληρώστε την προσθήκη προϊόντων θα πάτε στο καλάθι σας και θα ολοκληρώσετε την παραγγελία σας όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.
  • Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2313050770 εργάσιμες ημέρες από 09:00 έως 16:00 ή μέσω email στo info@technopolis24.gr όλο το 24ωρο.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς μας. Συνεννοηθείτε μαζί μας για το ακριβές ποσό με τα έξοδα αποστολής και εκμεταλλευτείτε την νέα δυνατότητα του *Web Banking!

 

ΑΡΙΘΜΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΚΟΛΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Ζ

ALPHA BANK

GR17 0140 7210 7210 0200 2003 685

ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΡΑΠΕΖΑ

GR20 0172 2130 0052 1307 9577 849

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

GR67 0110 2400 0000 2404 0068 363

Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε στέλνοντας ένα email το καταθετήριο για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση στο info@technopolis24.gr. Αλλιώς μπορείτε και τηλεφωνικά: στο 2313050770.

* Σε περίπτωση που επιλέξετε την κατάθεση μέσω web banking από άλλη τράπεζα εκτός των παραπάνω συνεργαζόμενων της εταιρίας μας, ενδέχεται η τράπεζα να σας χρεώσει έξοδα τραπέζης για τη συναλλαγή, και να υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση της συναλλαγής.

*ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΒΑΡΥΝΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ & ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος

Τότε το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας το αποστείλετε πίσω εντός (10) ημερολογιακών ημερών απο την ημέρα παραλαβής τους με οποιαδήποτε εταιρεία μεταφορών επιθυμείτε(courier,μεταφορική εταιρεία ή κάτι αλλο) της επιλογής σας και με δικά σας έξοδα αποστολής. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τα εμπορεύματα είναι δικής σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στις αποθήκες μας, οπότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν οποιαδήποτε ζημιά στο δρόμο. Προσπαθούμε σκληρά για να δεχτούμε όλες τις επιστροφές που έρχονται σε εμάς, οπότε σε περίπτωση που κάποιο προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση τότε θα σας επιστραφεί πίσω με δικά σας έξοδα αποστολής.

Απαραίτητες προυποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:

  •     Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη (μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας  του, λανθασμένου μονταρίσματος, μη ενδεδειγμένης χρήσης κ.τ.λ.)
  •     Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
  •     Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής
  •     Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
  •     Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα
  •     Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από αντίγραφο τιμολογίου ή από την απόδειξη λιανικής αγοράς.