Τρόποι Αποστολής

ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους, σε περίπτωσεις παραγγελιών από κάποια άλλη χώρα, θα πρέπει ο πελάτης/χρήστης να μας υποδείξει το πρακτορείο μεταφορών/courier όπου θέλει να παραδωθούν τα προϊόντα. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ – 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής, ορίζονται μονομερώς από την εταιρεία Ένωση Μακεδονίας ή Γενική Ταχυδρομική courier και γνωστοποιούνται στον πελάτη/χρήστη. Σε περιπτώσεις όπου ο πελάτης/χρήστης δεν μπορεί να παραλάβει την ήμερα – ώρα που του έχει οριστεί, η μεταφορική εταιρεία ορίζει εκ νέου ημέρα παράδοσης και το γνωστοποιεί στον πελάτη/χρήστη. Στις περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν μπορεί να παραλάβει ούτε στο επόμενο ραντεβού, τότε θα πρέπει να παραλάβει με δικό του μέσο μεταφοράς τα προϊόντα, από την κοντινότερη στην περιοχή του συνεργαζόμενη με την εταιρεία αποθήκη. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία , αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή όλων των προϊόντων στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας .

 

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Αποστολή στο πελάτη/χρήστη σε περιοχές που καλύπτονται από το δίκτυο διανομής της εταιρείας.

Τα παραδοτέα κατόπιν της πώλησης προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης/χρήστης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την εταιρεία. Η εταιρεία επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής εφόσον ο τόπος παράδοσης εξυπηρετείται από το δίκτυο διανομής της, και τα γνωστοποιεί στον πελάτη είτε τηλεφωνικά είτε στην ηλεκτρονική αλληλογραφία της αποδοχής της παραγγελίας. Ο πελάτης/χρήστης ενημερώνεται με τον παραπάνω τρόπο και για τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας. Αν η αποστολή αφορά απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, νησιωτική ή ακριτική περιοχή κτλ.) τότε ο πελάτης/χρήστης υπάρχει η περίπτωση να ενημερωθεί και αργότερα είτε τηλεφωνικά είτε μέσο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).

●    Στις περισσότερες περιοχές η παράδοση ορίζεται έως το πεζοδρόμιο της εισόδου Στις περιπτώσεις όπου το συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών αδυνατεί να παραδόσει στο πεζοδρόμιο της εισόδου η παράδοση θα γίνεται στις κοντινότερο δυνατό σημείο παράδοσης.

●  Η παράδοση αφορά μεγάλα αστικά κέντρα, οποιαδήποτε άλλη περιοχή (πχ χωριά, απομακρυσμένες περιοχές) υπάρχει περίπτωση να θεωρηθούν δυσπρόσιτες περιοχές, με αποτέλεσμα να μην ανήκουν στο δίκτυο διανομής της εταιρείας. Σε αυτές τις περιπτώσεις η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παράδοση των εμπορευμάτων ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον πελάτη/χρήστη.
●  Σε περίπτωση που στην διεύθυνση παράδοσης που έχει δώσει ο πελάτης/χρήστης είναι δύσκολη η πρόσβαση από μέσο μεταφοράς της εταιρείας/πρακτορείου μεταφορών (πχ φορτηγό) ή δεν επιτρέπεται η είσοδος στα μέσα μεταφοράς της εταιρείας/πρακτορείου μεταφορών, τότε παρακαλούμε να μας το γνωστοποιήσετε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας έτσι ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Σε περίπτωση που δεν γίνει η ενημέρωση τότε η εταιρεία/πρακτορείο μεταφορών έχει το δικαίωμα να σας παραδώσει τα προϊόντα στο κοντινότερο προσβάσιμο από το μέσο μεταφοράς σημείο ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον πελάτη/χρήστη για την παράδοση των εμπορευμάτων έως το πεζοδρόμιο της εισόδου.

Παραδόσεις σε περιοχές εκτός του Δικτύου Διανομής της εταιρείας – υποχρεώσεις
Σε περίπτωση που ο πελάτης ορίσει στην παραγγελία που θα διαβιβάσει τόπο παράδοσης εκτός του Δικτύου Διανομής της εταιρείας (όλες οι περιοχές που δεν αναφέρονται παραπάνω), τότε ο πελάτης υποχρεούται να επιλέξει ο ίδιος τον τρόπο αποστολής με εκ μέρους του εντεταλμένο μεταφορέα, ενώ η εταιρεία εκπληρώνει την υποχρέωσή της για μεταβίβαση και παράδοση του είδους με την παράδοση του είδους σε άρτια κατάσταση και συσκευασία, στο μεταφορέα που ορίζει ο αγοραστής. Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση αυτή μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους της εταιρείας στο μεταφορέα. Για την υποχρέωση αυτή (περί ορισμού μεταφορέα και απευθείας χρέωσης του πελάτη από το μεταφορέα) θα ενημερώνεται ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Σε περίπτωση παράδοσης σε περιοχές εκτός του Δικτύου Διανομής της εταιρείας δεν υπάρχει διαθέσιμος ό τρόπος πληρωμής με αντικαταβολή.

Γενικοί όροι περι αποστολής προϊόντων και υπηρεσιών

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγουμένη προειδοποίηση υποχρεούμενη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας  Technopolis24 (e-shop).